Проектът предвижда край “гигафабриката” да има и масив от ветроенергийни и соларни системи.
Освен че доставя литиево-йонни клетки за Tesla, Panasonic притежава и малък дял от производителя на електрически автомобили. Компанията ще инвестира между 194 и 291 млн. долара и ще осигури машините за фабриката, необходими за производството на клетките.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ!
Проектът „Submersa“ ще проучва морското дъно около Арголическия залив в Егейско море край бреговете на Пелопонес и близката пещера Фрахти в търсене на следи от първите европейски заселници от праисторическата ера.
Смята се, че през праисторическия период морското равнище е било значително по-ниско, отколкото е днес. Там, където днес е водата, тогава е имало долина. Пещерата Фрахти е била обитаван в продължение на хиляди години и верочтно е едно от първите европейски праисторически селища.
Катамаранът е 35 метра дълъг и е покрит с 512 фотоволтаични панела с общ инсталиран капацитет от около 100 киловата. Той трупа слънчевата енергия в две литиево-йонни батерии за ползване и през нощта. Лодка тежи 8,5 тона. Тя може да работи на батерии в продължение на 72 часа.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ!
Електрически спортен седан, който се задвижва от вода. Това съвсем не е шега - електрическата спортна лимузина Quant получи одобрение за пътни тестове в Германия!
При тази нова технология презареждането на батерията става само с вода. За сега създателите на технологията умело крият всички подробности за тяхната специфична „течно-клетъчна“ батерия на име nanoFLOWCELL.
ПРОЧЕТИ ОЩЕ!